O compromiso real de Aqualia

O compromiso de Aqualia coa responsabilidade social corporativa trasládase a través de tres liñas estratéxicas que cobren, de xeito integral, todos os aspectos da actividade da compañía e da relación cos seus grupos de interese:

Plan Director de RSC

Fortalecer o vínculo da compañía coa súa contorna máis próxima e coa sociedade en xeral, merecer a súa confianza e crédito, a través de iniciativas de posta en valor e de valor engadido en materia de acción social, diálogo e transferencia de coñecemento e experiencia.

Contribuír de xeito significativo á loita contra o cambio climático e á redución do impacto no medio e na sociedade. Potenciar a Innovación en Sostibilidade e rol da compañía no novo modelo de Economía Circular.

Traballar na cultura da compañía, en dotar á organización de exemplaridade, competencias, confianza e orgullo, así como mobilizar ao conxunto dos empregados, presentes e futuros, arredor dos obxectivos estratéxicos do Grupo.

Aqualia

Está situada como una marca de referencia en el sector, posicionada como vanguardista, especializada, transparente e innovadora. Gracias a un equipo humano comprometido, con gran experiencia, que busca permanentemente la mejora de la eficiencia en los procesos de producción y la optimización de los recursos y con una clara orientación hacia el ciudadano.

Esta manera de trabajar y los continuos avances en innovación y en el uso de nuevas tecnologías, le ha permitido consolidar una posición de liderazgo en el mercado nacional, que se materializa también en el mercado exterior con una estrategia definida para consolidarse internacionalmente.

Si algo distingue a Aqualia es el papel que juega el desarrollo sostenible como parte consustancial de su modelo de negocio: conjugar la generación de un beneficio social y la justa rentabilidad de su actividad posiciona a la compañía en una situación privilegiada en el sector de la gestión del agua.

El compromiso y responsabilidad con los municipios en los que Aqualia desarrolla su actividad no se limita únicamente a la prestación del servicio sino que va más allá: busca contribuir siempre a mejorar el bienestar de las personas y, en especial, de aquellos colectivos más vulnerables